Правила проживання

Правила проживання в готелі "Форт Геліос"

Внутрішні правила проживання у готелі "Форт Геліос", надалі – Правила, регламентують основні вимоги щодо користування готелем "Форт Геліос»" (надалі – Готель), що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (надання готельних послуг) споживачам, регулюють відносини між споживачами (фізичними особами, які проживають у готелі або мають намір скористатися готельними послугами) та готелем "Форт Геліос", виконавцем цих послуг.

У своїй діяльності готель "Форт Геліос" керується Законом України "Про туризм", "Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг", затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004р. №19, цими Правилами, а також іншим чинним законодавством України.

1. Правила заселення

  • Готель «Форт Геліос» працює цілодобово, без вихідних днів.
  • Розміщення в готелі здійснюється за умови надання документа, що підтверджує особистість (паспорта, закордонного паспорта, посвідчення водія, військового квитка або іншого документа).
  • Адміністрація має право відмовити в розміщенні гостям, що знаходяться в стані сильного алкогольного або наркотичного сп'яніння, а також гостям, що створювали раніше проблеми при проживанні..
  • Встановлений час розрахунку для заселення - 12 годин дня, для виселення - 10 годин ранку. При запізненні заселення в раніше заброньований номер утримується плата за фактичний простій номеру, але не більше, ніж за добу. При запізненні більше, ніж на добу, бронювання анулюється.
  • Заселення раніше встановленого часу: - з 6:00 до 12:00 - 50% від вартості номера, при заселенні до 6:00 - 100% від вартості номера.
  • За проживання дітей у віці до 5 років без надання окремого місця оплата не стягується.
  • При проживанні у номері менше 24 годин плата стягується за добу, незалежно від розрахункового часу. Знаходження в номері без оплати не допускається.
  • При оплаті готівкою розрахунок необхідно провести при заселенні, за весь термін проживання. При цьому рахунок за надані послуги надається при виїзді гостя, після прийому номера адміністратором.
  • При бронюванні, розміщенні або при вільному поселенні гость обирає категорію номеру, а право вибору конкретного номеру, що належить до обраної категорії, залишається за адміністрацією готелю.
  • При заселенні в номер гостю необхідно перевірити роботу електроприладів і обладнання, а також відповідність номера заявленій комплектації. При виявленні несправності гість повинен протягом години після заселення повідомити про це адміністратору.
  • Підписанням Анкети проживаючого споживач надає Готелю згоду на збір, обробку та використання його персональних даних з метою забезпечення реалізації господарсько-правових, адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та статистики тощо відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

2. Правила проживання

  • Гості, які проживають в готелі, зобов'язані дотримуватися "Правил проживання в готелі «Форт Геліос", правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України.
  • На прохання мешкаючих, за згоди адміністрації, дозволяється знаходження сторонніх осіб в номері з 08:00 до 23:00 години; для цього відвідувачу необхідно залишити в адміністратора на стійці документ, що підтверджує особистість.
  • Гість, залишаючи номер, повинен закрити водорозбірні крани, вікна, вимкнути світло, телевізор, чайник, кондиціонер та інші електроприлади. При роботі в номері кондиціонера всі двері та вікна мають бути зачинені.
  • Адміністрація готелю залишає за собою право відвідання номеру: в разі задимлення, пожежі, затоплення, а також у разі порушення гостем дійсних правил мешкання, суспільного порядку, порядку користування побутовими приладами.
  • В разі втрати або пошкодження майна готелю "Форт Геліос" гість зобов'язаний відшкодувати вартість збитків.
  • Гість відшкодовує збиток в разі втрати або пошкодження майна готелю за розцінками і переліком, затвердженими адміністрацією готелю, а також несе відповідальність за інші порушення.
  • Збитки, завдані гостем, проживаючими або учасниками внаслідок пошкодження, втрати, псування майна готелю, відшкодовуються гостем, споживачем або учасниками в повному обсязі, в сумі, що покриває фактичні збитки готелю на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, протягом п'яти банківських днів з моменту складання зазначеного Акту.
  • Готель не несе відповідальності за роботу міських комунікацій (відключення електроенергії, води, тепла та інше).
  • Адміністрація повідомляє гостей про використання в приміщеннях готелю (за виключенням номерів) систем відеоспостереження з метою гарантування безпеки гостей.
  • В разі необхідності подовжити перебування в готелі після сплаченого терміну, гість повинен повідомити про це адміністратору, не пізніше, ніж за 2 години до закінчення терміну проживання. При наявності такої можливості адміністрація задовільнить прохання гостя щодо подовження проживання, але має право запропонувати інший номер, а в разі відсутності вільних номерів - відмовити в продовженні проживання.
  • Вологе прибирання номерів здійснюється не рідше одного разу на три доби, в люксах та полу люксах - щоденно. Заміна постільної білизни та рушників проводиться не рідше одного разу на п’ять діб, в люксах і полу люксах - не рідше одного разу на три доби.
  • В разі виникнення скарг з боку гостя, "Книга відгуків і пропозицій" знаходиться у чергового адміністратора готелю і видається на вимогу гостя (крім осіб, що знаходяться в нетверезому стані).
  • З метою профілактики нерозповсюдження вірусної інфекції COVID-19, наполегливо просимо Вас дотримуватися правил поведінки в готелі згідно санітарно-гігієнічних рекомендацій.
  • У випадку документально підтвердженої інформації що Гість захворів Covid-19 чи іншим гострим інфекційним захворюванням, готель має право в односторонньому порядку розірвати з Гостем Договір про надання готельних послуг та виселити Гостя.
  • Також Ви можете надіслати Ваші відгуки про наш готель і роботу персонала на наш E-mail: [email protected]

3. Заїзд і стоянка автотранспорта

  • Заїзд автотранспорту на стоянку здійснюється з боку вулиці Cлобідська.
  • Категорично заборонено залишати транспортні засоби на заїздах, виїздах і внутрішніх проїздах та території комплекса.
  • Для мешкаючих в готелі "Форт Геліос" плата за стоянку автотранспорту не стягується.

4. В готелі "Форт Геліос» забороняється:

  • Вживати спиртні напої в номерах;
  • Палити в готелі;
  • Виносити з кафе посуд, столові прибори, продукти харчування й напої без попереднього узгодження з адміністрацією кафе;
  • Користуватися електрокип'ятильниками, мультиварками, електроплитками і електрообігрівачами;
  • Шуміти і порушувати спокій мешканців;
  • Переставляти без узгодження з адміністрацією меблі в номері;
  • Залишати в номері на ніч сторонніх осіб без дозволу адміністрації;
  • Зберігати в номері громіздкі речі і легкозаймисті матеріали, зброю (без повідомлення адміністрації), хімічні і радіоактивні речовини, ртуть;
  • Утримувати в номері тварин і птахів;
  • Проведення в номері азартних ігор;
  • Ремонт і миття автомашин на території готелю;
  • Втручатися в систему обладнання готелю. Дане порушення веде за собою негайне виселення.
  • На території Готельного комплексу, в кафе та в готельних номерах забороняється будь-яка відео- та фотозйомка.

5. Правила виселення

  • В разі відмови гостя від проживання або скорочення терміну проживання, адміністрація утримує від внесеної гостем передплати суму в розмірі вартості однієї доби проживання. Дана сума є платою за резервування номеру на ім'я гостя на весь період його проживання.
  • За 30 хвилин до виселення, гості повинні сдати номер черговому адміністратору.
  • В разі подовження проживання після розрахункового часу плата за проживання стягується в наступному порядку:
    не більше 6 годин після розрахункового часу - погодинна оплата;
    від 6 до 12 годин після розрахункового часу - оплата за половину доби;
    від 12 до 24 годин після розрахункового часу - плата за повну добу.
  • Адміністрація зберігає за собою право відмовити гостю в проживанні з причини некоректної, грубої поведінки по відношенню до персоналу готелю і гостей, а також грубого або систематичного (більше 2 разів) порушення правил проживання в готелі "Форт Геліос", при цьому має право утримувати оплату за невикористаний період проживання, але не більше, ніж за три доби.
  • При відсутності гостя за місцем проживання більше доби (або після закінчення 6 годин з моменту настання його розрахункового часу), адміністрація готелю має право створити комісію і виселити гостя, при цьому буде зроблений опис майна, що знаходиться в номері. Матеріальні цінності в вигляді грошей, дорогоцінних металів, цінних паперів, адміністрація бере під свою відповідальність.
  • Якщо Ви забули будь-які речі в готелі, будь-ласка, якомога скоріше повідомте про це адміністратора за телефоном: (05154) 3-05-30.
  • Будь-ласка, бережіть майно та обладнання нашого готелю.

6. Туристичний збір.

  • Туристичний збір - це місцевий збір, кошти від якого зараховуються в повному обсязі до бюджету міста Очакова
  • Туристичний збір включено у вартість проживання. Ставка збору встановлюється за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання, у розмірі 0,1 відсотка мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за одну добу тимчасового розміщення. (6000,00*0,1%= 6,00 грн.)

Платники збору:

  • Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, про встановлення туристичного збору, та тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 статті 258 Податкового кодексу України.
  • Обов'язковою умовою для звільнення від оплати туристичного збору є наявність наказу на відрядження у гостя при заїзді і / або надання його сканкопії при бронюванні. Для того, щоб туристичний збір не був включений в рахунок при бронюванні за безготівковим розрахунком, необхідно, щоб разом із заявкою на бронювання була направлена до відділу бронювання сканкопія наказу на відрядження. В іншому випадку, туристичний збір буде включений в рахунок.
  • Наявність копії свідоцтва про народження дітей віком до 18 років є підставою для надання пільги по сплаті туристичного збору.
  • В іншому випадку, туристичний збір буде включений в рахунок.

Групи осіб, які звільняються від сплати туристичного збору:

  • Особи з інвалідністю, діти з інвалідністю, які мають при собі відповідні документи та особи, які їх супроводжують (не більше одного супроводжуючого для осіб з інвалідністю I групи або дітей з інвалідністю).
  • Резиденти України, які прибули у відрядження(які матимуть з собою наказ від керівника підприємства про направлення співробітника у відрядження з вказаним пунктом, назва підприємства, куди саме співробітник відправлений, термін і мета відрядження). • Ветерани війни, які мають при собі відповідне посвідчення (в тому числі учасники АТО).
  • Учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які мають при собі відповідне посвідчення.
  • Діти віком до 18 років (при наявності копії свідоцтва про народження дітей віком до 18 років).
Бажаємо Вам гарного відпочинку і приємного перебування в нашому готелі!

Адреса:
57500, Миколаївська область, м. Очаків,
вул. Слобідська, 125/3

©Fort Gelios 2008-2021